Alpha tot Omegacursus in Nootdorp

Nadat de Alphacursus vanuit de Bergschenhoek is gegeven, is de Alpha tot Omegacursus weer terug in Nootdorp het komende seizoen. Een nieuwe groep enthousiaste vrijwilligers start met het geven van een verdiepingscursus over ons prachtige katholieke geloof.  Het groeien in relatie tot Jezus, wat in de Alphacursus is begonnen, is ook in deze cursus een belangrijk onderdeel. We bidden, lofprijzen en spreken met elkaar over ons geloof. Wanneer je volledig onbekend bent met het christelijke geloof is de Alphacursus aanbevolen om eerst te doen, dat kan zelfs online tegenwoordig, hoewel bij elkaar komen toch nog steeds het allerleukste is!

We hopen uiteraard dat alles weer door mag gaan. De 10 opeenvolgende avonden starten op dinsdag 29 maart om 19.00 met koffie of thee, en gezellige ontmoetingen met medecursisten. De opening is om 19.30 uur. Iedereen is van harte uitgenodigd, ook als u bijvoorbeeld bij de PKN kerk de Alphacursus hebt gevolgd.

Een groot deel van de informatie die wij in de cursus geven staat in het boek “twitteren met God” van Dr. Ir. Michel Remery, pr. Het is een fantastisch, informatief boek  dat de Alpha-Omega cursus in de volle breedte ondersteunt. Het boek is voor de cursus niet verplicht gesteld. Wij bevelen het van harte aan omdat het vanwege zijn uitgebreide toelichting op de R.K. kerk en zijn geloofsleer een goed naslagwerk is.

Meld je aan via email alphafollowup@parochiechristuskoning.nl.

Twijfel je nog of de cursus iets voor je is, stuur een email of bel met Elaine, dan kijken we samen of de cursus iets voor je is.

Voel je welkom!

Elaine, Sharitsa, Willy, Margret en Erika

Meer informatie, vragen en/of aanmelden:

Avond 1    29 maart 2022

Avond 2    5 april 2022