Mothers Prayers

uitnodiging regiobijeenkomst 26 mei

PERSBERICHT

REGIOBIJEENKOMST VOOR BIDDENDE MOEDERS zaterdag 26 mei 2018

Op zaterdag 26 mei wordt de regiobijeenkomst van de groepen Biddende Moeders in Zuid-Holland gehouden. Deze vindt plaats in Berkel en Rodenrijs, Pius X kerk, Anjerdreef 48, 2651 XT Berkel en  Rodenrijs. Vanaf RET Metro E halte Rodenrijs te Berkel en Rodenrijs (ong.10 minuten lopen)

De bijeenkomst is voor alle moeders (en vrouwen met een moederhart). Het is ook mogelijk om kennis te maken met dit initiatief dat zich over de hele wereld heeft verbreid.

Vanaf 9.30 uur is er ontvangst met koffie en thee.

Om 10.00 starten we een korte introductie en het Mothers Prayers gebed, waarin we bidden voor onze (klein)kinderen. Daarna wordt er ingegaan op het thema Jezus houdt van onze kinderen” en is er ruimte voor uitwisseling en vragen. Na de lunch (s.v.p. zelf  lunchpakket meebrengen) is er om 13.30 uur een afsluitende Eucharistieviering met pastoor Grotaers  als celebrant.

Info en/of aanmelding :Sylvia Maenhout 06-47133540 (tussen 20-21u), mothersprayers_nl@hotmail.com; zie ook: www.mothersprayers.org.

Inlichtingen: Biddende Moeders parochie Christus Koning: Margret Peters, 010-5214995

Op deze website vindt u foto’s van Mothers Prayers

www.rkactiviteiten.nl/mothersprayers