Feestelijke Jubileumviering

In kern: Berkel en Rodenrijs

Locatie: OL Vrouw Geboorte Noordeindseweg 100 2651 CX Berkel en Rodenrijs

Feestelijke jubileumviering

U bent van harte welkom op zondag 16 september om 11.00u bij de feestelijke jubileumviering in de O.L. Vrouw Geboortekerk. Op deze dag vieren we samen met onze bisschop haar 150 jarig bestaan en de afsluiting van het grote restauratieproject. Dan nemen we ook de vernieuwde kerkzaal weer in gebruik.

Voor de organisatie is het belangrijk te weten op hoeveel mensen we mogen rekenen voor de lunch. Verzoek is u aan te melden via kerkberkel150@gmail.com of het strookje in te leveren op de pastorie.

Veel muziek en een maquette!
Tijdens de viering in de kerk zorgen onze vier eigen koren samen met de Harmonie van Helicon voor een prachtige muzikale omlijsting. Tijdens de lunch verzorgt het bekende Popkoor De Lansingers enkele
optredens waarbij we kunnen genieten van hun veelzijdig repertoire. Ook vindt dan de overhandiging plaats van een bijzondere maquette van kerk en pastorie, gemaakt door Antoon in ’t Veen. Dit mag u niet missen!

Vervoer
Als u problemen heeft met vervoer op die dag kunt u bellen met het ons secretariaat: 010-5112330. Arnold van Steenderen zorgt er dan samen met de 3B bus voor dat u er op die dag ook bij kunt zijn!

Ook Oud-Berkelaren van harte welkom
Oud-Berkelaren uit uw familie of kennissenkring zijn ook van harte welkom op 16 september. Ook zij kunnen dan kennismaken met de vernieuwde kerk, die ze van vroeger nog zo goed kennen.

Een recent nieuwsbericht

Morgenster stickeren